Suurien muutosten maaliskuu

Meillä maaliskuu alkoi pikaisella muutolla. Huonekalujen purkaminen ja kokoaminen alkoi sujua jo rutiinilla, niin usein sitä on tehty. Meidän uudesta kodista löytyi mikrobivaurio, eikä meillä ollut muuta mahdollisuutta kuin muuttaa pois. En olisi voinut meidän omassa kodissa työskennellä ja minun jo parantunut astma oli alkanut oireilla.

Meillä kävi tuuri, kun löydettiin oikeasti kaunis ja ihana asunto pikaisella aikataululla. Muutettiin sisään helmi-maaliskuun vaihteessa ja aloitin työt taas uudessa osoitteessa.

Koti | Hotellilla | Päikkärit
Remppaajalla aina työkalut mukana | Valmiina iltaan! | Pala kakkua auttaa kaikkeen
Salmaria, ei tuopissa | Rauhallinen aamupala | Kahvilla

Maaliskuun yksi kohokohta oli Apulannan keikka Seinäjoella. Lähdettiin tytön kanssa junalla aamulla Seinäjoelle. Käytiin lounaalla ja nukuttiin pitkät päikkärit hotellilla. Iltapäivällä mies tuli kaverini kanssa Vaasasta Seinäjoelle ja sain vaihtaa tytön aikuisempaan seuraan. Meillä oli niin kivaa ja jälkeen päin voin vaan miettiä, koska vietetään seuraavan kerran iltaa yhdessä.

Niin ihania ruokia <3

Meillä oli ravintolalahjakortti käytettävänä ja onneksi käytettiin se maaliskuun toisena viikonloppuna! Mentiin syömään Gustav Wasaan 7 ruokalajin maistelumenuu juomineen. Mentiin varmuuden vuoksi keskustaan taksilla bussin sijaan. Ravintolaillallisen jälkeen mentiin jatkojen sijaan suoraan kotiin. Lapsi pääsi kummiensa luo yökylään ja heillä oli mennyt oikein kivasti. Seuraavana aamuna haettiin tyttö kotiin ja sen jälkeen ollaankin oltu tiiviisti kotona...

Apua, mun kengät on liian liukkaat kiipeilyyn! | Grillausta | Tyttö leikkii poroa
Nuotio | Saarella | Puistot on vaihtunut rantoihin ja metsiin
Maisemat olivat ihanat | Kaunis talo | Saarella

Kotitreeni | Sämpyläpuusteja ja mutakakkua
Hernesosekeittoa | Suklaakeksejä | Junarata - lempileikki | Noutoruokaa
Rieskoja | Itse tehtyä mysliä | Hei me leivotaan | Kinkkumuffineja

Nyt kun ollaan oltu koko perhe kaikki illat kotona, ollaan ehditty puuhata kaikenlaista. Etenkin leivottu ollaan älyttömän paljon.